sâmbătă, decembrie 12, 2009

wished for something new



Am ajuns acasa ... ieri dimineata ... drumul a fost chiar OK ... am ajuns, m-am ocupat de trebile casnice si apoi hai cu ana pe afara ... am iesit la o bere in Vama - plin, am ajuns in Friends au venit si Ralu cu Gabi, plus alte diverse persoane ... eu m-am imbatat grav ... m-am intalnit cu diverse personalitati din tineretea mea zbuciumata gen cristi vecinu care mi-a umflat o mana ... si alte probleme din astea tehnice :)) am reusit pana la 2 sa beau asa bine incat sa scot tot ce am baut ... m-au adus acasa ralu si gabi :D si acu de 3 ore incerc sa-mi revin :)) si simt eu asa ca nu e bine sa ma mai duc too soon prin friends ala ca deja m-am facut cunoscuta mai mult decat vroiam ... tre sa-mi fac tricou cu i`m on a low profile :)) mda ... deci sosirea acasa e chiar OK ... it helps :D multumesc Ana, Ralu si Gabi =)) patriei si poporului :P

Niciun comentariu: