marți, decembrie 22, 2009

old shit


astazi am ras cu spume ... pe bune :)) se faceam ca vorbeam de una alta cu Raluk si am zis ia sa vedem ce ascund aceste vechi dvduri ce poze ce muzici ... pozele au fost rasu de pe lume ... pe langa diferite poze pe care le credeam sterse de mult, am gasit poze cu mine de acu cativa ani cand nu ma vedeam aici unde sunt acum si ... acum ma uit la poze si nu reusesc sa ma vad acolo unde am fost :)) ciudata treaba ... oricum ideea generala e ca ma vad tare schimbata si apoi ... am gasit multe din pozele de pe vremea aia cu o maria mereu trasa la fata, mult mai slaba si mai alba si anemica ... asa aratam? cum reuseam? :)) parca as mai incerca oleaca reteta aia de anemicitate ... a da stiu nu mancam, fumam mai mult, beam multa cafea si vineri, sambata si duminica era program special de alcool ... dar am avut o copilarie draguta :)) poza asta e de prin 2005 daca nu ma insel ... eh whatever ... :P

Niciun comentariu: