miercuri, octombrie 14, 2009

whatsername


"Remember, whatever,
It seems like forever ago!"

este o minunata seara de octombrie ... a dracului de friguroasa si de vreo 2 zile ploua, da asta e alta treaba :)) buna melodie asta a fost ziua ta Ana ... La multi ani ... te-am serbat aici in felul meu ... a fost apoi si ziua lu tati ... la multi ani si tie ... desi de ziua ta nu pareai tocmai fericit ... scoala incepe tot mai in forta ... teme, chestii, whatever ... pe mine ma ia lenea tot mai tare si singuru lucru pentru care ma mai deranjez sa vad cum trec zilele e ziua mea pe care inca sper cu tarie sa o serbez la Buc cu toti oamenii care stiu ca ma asteapta acolea :D si-n rest ... viata e asa cum e ... chefu meu de viata e din ce in ce mai ... dar poate e doar astenia aia de toamna sau cum ii zice ... daca nu, asta e :)) mai sunt multe melodii si imagini ... da mi-e lene! :P take care.

Niciun comentariu: